LG NEXUS D821 32 GB / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG NEXUS D821 32 GB / zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Haa-kaa 28-10-2014
Geschreven voor: LG NEXUS D821 32 GB / zwart

Minpuntent: levensduur batterij; bediening met één hand.
Pluspunten: schone Androidversie; gegarandeerde updates; makkelijk andere ROM te installeren; met NFC en draadloos "Qi" opladen; goede GPS/wifi/3G ontvangst.

Mijn vorige telefoon was van HTC en mijn partner heeft een Samsung. Fijn dat hier al die troep van HTC en Samsung niet op zit, maar een schone Androidversie die je indien gewenst "makkelijk" kunt vervangen door een andere; ik heb er nu de laatste CyanogenMod op draaien. Als je de originele Android gebruikt, krijg je de komende tijd gegarandeerd updates van Google, binnenkort dus de update naar Android 5 Lollipop.

Ik ben tevreden over de radio's (GPS, wifi, 3G). In vergelijking met mijn oude HTC is de ontvangst een stuk beter. Er zitten de laatste hardwaresnufjes op, namelijk NFC en Qi-opladen, en ook een druksensor (barometer).

Met één hand vasthouden en bedienen gaat maar net - en ik heb beslist geen kleine handen. De accu gaat in standby 40 uur mee, en met een uurtje internetten in de trein en wat ander gebruik gedurende de dag haal ik net de avond. Dit is met CyanogenMod 11.M11; ik heb niet lang genoeg de originele ROM gebruikt om daar wat zinnigs over te zeggen.

HJ60 24-09-2014
Geschreven voor: LG NEXUS D821 32 GB / zwart

Toptoestel. Gelukkig geen extra apps zoals bij samsung etc. Pure Android, erg snel, alles werkt zeer snel en feilloos. Camera misschien niet de beste van de Androids maar zeker niet slecht. Batterij gaat bij mij erg lang mee had daar een hoop negatiefs over gelezen., bij normaal gebruik makkelijk anderhalve dag, dat redde mijn vorige samsung S4 echt niet!!! Makkelijk opladen door op een draadloze lader te leggen. Ik heb er een Spigen hoesje omheen zitten en dat zit alsof de telefoon zo is, erg strak en goede bescherming.
Speaker kan beter, is mono, maar voor mij geen prioriteit. Ik luister via een headphone en dan is de kwaliteit top! Ik heb de 32 Gb uitvoering, 16GB leek me wat krap door het helaas niet uit te breiden geheugen. Op youtube gezien dat vervangen van de batterij, indien een keer nodig, ook best wel eenvoudig te doen is. O ja, ook het scherm vind ik erg mooi en oogt voor mij wat prettiger ( rustiger ) dan mijn vorige S4. Ik ben om, een topper! gekocht bij Student mobiel. Nette service, moest even geduld hebben omdat de 32 gb uitvoering niet op voorraad was, maar voor een mooie prijs gekocht en verder prima service. aan te bevelen!